Ankiety przez Internet
Jako biuro koordynatorskie instytutu Millward Brown S.A. rekrutujemy respondentów do Panelu internetowego.
Jeżeli jesteś w wieku 15-18 lub 30-75 lat, korzystasz z internetu przynajmniej 2-3 razy w tygodniu i posiadasz własne konto emailowe, rzeczytaj dalej i zarabiaj na wypełnianiu ankiet przez Internet. Zaloguj się na naszej stronie, poczekaj na kontakt ze strony naszego pracownika a potem wypełniaj przesyłane do Ciebie ankiety i zbieraj punkty, które wymienisz potem na nagrody.
Warunkiem wzięcia udziału w badaniu jest rejestracja. Aby się zarejestrować wypełnij kwestionariusz wchodząc na stronę www.panel.smgkrc.com.pl – tam też uzyskasz więcej informacji na temat Panelu.
Stosunkowo niedawno poza standardowymi technikami realizacji badań stworzyliśmy panel internetowy czy swego rodzaju internetową społeczność, która dzieli się z nami swoimi opiniami, wypełniając przesłane przez nas ankiety. Każdy respondent biorący udział w naszych badaniach nagradzany jest określoną liczbą punktów wymienianych następnie na nagrody pieniężne lub rzeczowe (np. w postaci, płyt, książek itp.), doładowywanie kont telefonicznych lub przeznaczane na cele charytatywne, według życzenia respondenta.Każdorazowo – na przygotowanej przez nas stronie internetowej, poza wypełnianiem ankiet będziesz mógł/mogła zapoznać się wynikami danej ankiety, zaprezentowanej w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Poza tym na stronie znajduje się:
Każdorazowo – na przygotowanej przez nas stronie internetowej, poza wypełnianiem ankiet będziesz mógł/mogła zapoznać się wynikami danej ankiety, zaprezentowanej w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.
Poza tym na stronie znajduje się:
- forum dyskusyjne, quizy i konkursy z nagrodami
-
ważne informacje o tematyce społecznej
- prezentacje najciekawszych, bieżących propozycji książkowych, filmowych i muzycznych
-
informacje na temat prowadzonych przez nas badań, ich celu i wynikach
Państwa odpowiedzi na pytania zadawane w badaniach przedstawiane będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Na przykład jako opinia ogółu kobiet mieszkających w miastach, lub opinia mężczyzn w wieku 15-24 lata , posiadających wysoki dochód, itd.