• O firmie
  • Dlaczego My
  • Oferta
  • Kariera
  • Kontakt

Panel Internetowy

Jako biuro koordynatorskie instytutu Millward Brown SMG/KRC rekrutujemy respondentów do Panelu internetowego.

Jeżeli jesteś w wieku 15-18 lub 30-75 lat, korzystasz z internetu przynajmniej 2-3 razy w tygodniu i posiadasz własne konto emailowe, rzeczytaj dalej i zarabiaj na wypełnianiu ankiet przez Internet. Zaloguj się na naszej stronie, poczekaj na kontakt ze strony naszego pracownika a potem wypełniaj przesyłane do Ciebie ankiety i zbieraj punkty, które wymienisz potem na nagrody. Warunkiem wzięcia udziału w badaniu jest rejestracja. Aby się zarejestrować wypełnij kwestionariusz  wchodząc na stronę www.panel.smgkrc.com.pl – tam też uzyskasz więcej informacji na temat Panelu.

Na końcu wypełniania kwestionariusz rekrutacyjnego zostaniesz zapytany o numer ankietera. Wpisz proszę numer 128001

Stosunkowo niedawno poza standardowymi technikami realizacji badań stworzyliśmy panel internetowy czy swego rodzaju internetową społeczność, która dzieli się z nami swoimi opiniami, wypełniając przesłane przez nas ankiety. Każdy respondent biorący udział w naszych badaniach nagradzany jest określoną liczbą punktów wymienianych następnie na nagrody pieniężne lub rzeczowe (np. w postaci, płyt, książek itp.), doładowywanie kont telefonicznych lub przeznaczane na cele charytatywne, według życzenia respondenta.Każdorazowo – na przygotowanej przez nas stronie internetowej, poza wypełnianiem ankiet będziesz mógł/mogła zapoznać się wynikami danej ankiety, zaprezentowanej w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Poza tym na stronie znajduje się:

Każdorazowo – na przygotowanej przez nas stronie internetowej, poza wypełnianiem ankiet będziesz mógł/mogła zapoznać się wynikami danej ankiety, zaprezentowanej w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.

Poza tym na stronie znajduje się:

  • forum dyskusyjne, quizy i konkursy z nagrodami
  • ważne informacje o tematyce społecznej
  • prezentacje najciekawszych, bieżących propozycji książkowych, filmowych i muzycznych
  • informacje na temat prowadzonych przez nas badań, ich celu i wynikach

Państwa odpowiedzi na pytania zadawane w badaniach przedstawiane będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Na przykład jako opinia ogółu kobiet mieszkających w miastach, lub opinia mężczyzn w wieku 15-24 lata , posiadających wysoki dochód, itd.

Wszelkie informacje, których nam Państwo udzielają są poufne, nie będą przez nas przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane żadnym osobom postronnym (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997. Dz. U. Nr 133. Poz. 883).
  • Badania
    • Społeczności lokalne
    • Badania ewaluacyjne
    • Mystery Shopping
    • Indeks Lidera
    • Panel Internetowy
    • Badania jakościowe
    • Badania ilościowe
    • Central location
    • Badania B2B
    • Badania w centrach handlowych
    • Projekty unijne
  • Ankiety przez internet
  • Fokusownia
  • Transkrypcje

Aktualności

Sprawdź czym obecnie się zajmujemy, bądź z nami na bieżąco!

więcej

Dane

MEDIA-TOR Badania Rynku
Ul. Narutowicza 69 lok.6
90-132 Łódź

Kontakt

E-mail: mediator@media-tor.pl
Telefon: 42 630 88 31
Faks 42 630 88 31

Znajdź nas

Facebook

Copyright © 2013 media-tor.pl All Rights Reserved
Wykonanie: FunkyMedia